Fika i stan

Hejsan!
Nu sitter jag och Maria och kollar på en romantisk komedi. Innan dess kollade vi på en scräck... Prom Night hette den.. Den var väl hyfsad.
Är grymt trött nu! har haft fullt upp idag! Mötte upp finaste Hanna på Åhléns parkering kl 10.. Sen shoppade vi och fikade... Hittade inte så där jätte mycket på stan... Men några gerjer fick följa med hem iaf... Ett par nya jeansleggings med fickor! Som jag har letat efter det! Sen blev det även en snygg svart kjol, en vit top, jeansskjorts till Peter och en mascara med :) kommer kanske lite kort på shoppingfynden imorrn :)
Var hemma igen vid 15 tiden... Sen kom Peters syster Anna och vi körde till Ronneby för att köpa present till min sväärfar och hans Lena... Sen hämtade vi upp Misen.. Hon hade bakat enn jättegod blåbärspaj som vi smaskade upp här hemma :) Sen har vi bara slappat framför tvn :) 



Supersöta Hanna :)

 
 
Lite kort från min balkong och de
nyplanterade blommorna :)



Nej, nu ska jag vara lite social mot Misen :)
Trevlig helg på er!

 


Kommentarer
Peter

Tack för shortsen älskling!

Tur att du sköter om våra blommor!! Hade jag bott själv hade jag nog införskaffat plastblommor ;)



Älskar & saknar dig!!

2009-06-27 @ 14:29:05
Hanna

Tack själv gumman för en supertrevlig fredag! =) Du glömde ju skriva upp krämen och ögonskuggan me hihi... Så fint du har det på balkongen med alla fina blommor! Puss på dej

2009-06-28 @ 11:45:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0