Händelserik vecka

HallåHallå!
Ojoj vilken fullspäckad vecka jag har haft... Känner mig helt slut nu! Jobbade tisdag & onsdag... I tisdags kom Elina & Johan på besök efter mitt jobb... Vi bjöd på kladdkaka, yoggi & bärsås.... Sen stack Jag & peter & Maria å tränade...
 På onsdagen efter jobbet var vi och hela Peters familj bjudna till hans bror Johan... Johan hade nämligen vunnit 35,000:-!!!!!! Han hade suttit i 5 timmar och spelat en pokerturnering och kommit 2a! Så roligt för honom! Och snällt av honom att bjuda alla på middag me :) Alla kunde komma också... Inte ofta de händer :p hehe...


Jättefina liljor hade Elina & Johan me sig till oss :)


Bilder från onsdagen:
  

Efter kalaset kom Peters mamma & syster Anna och fikade... Å de hade me sig en jättefin bukett med Lupiner=) Har fullt med blommor här hemma nu :P

Igår däremot var det lite lugnare... Peter jobbade på dagen och jag var hemma och pysslade å donade. På kvällen åkte vi in till Karlskrona och tittade på bio. Vi såg "Änglar & Demoner" Den var verkligen sjuukt bra! Vill se de igen! Den var mycket bättre än "Da Vinci Koden" Så det var verkligen en lyckad kväll =) Filmern var inte slut förren närmre kl halv 12 så det blev bara att köra hem till sängen och sova.


Haha Ego-Jenny :)



Idag har jag & Maria tränat... körde verkligen järnet! Är helt slut nu!! Sprang i intervaller på löpbandet i 10 minuter... Sen tränade vi lår,rumpa, mage, armar & axlar.
Efter träningen körde jag och Misen in till Ronneby för lite shopping. Jag hittade ett par sandaler och ett par trosor. mer blev det inte idag.
Jag jag kom hem gick Peter & jag ut en låång promenad med Selma.. såå skönt!

  


Snart ska vi bege oss in till sängen. Ska upp tidigt imorgon...
Ha en härlig helg!!!
Kramar Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Oj grattis till johan! Det var inte dåligt! Härligt med så mkt blommor som doftar gott! Ja vi får me se Änglar & Demoner nån dag! :)

Puss

2009-06-05 @ 21:59:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0