Lördagskväll

Hallåhallå!
Igår kväll var Peters pappa Leif och hans fru Lena & Maria här och åt middag. Var mycket trevligt! Kollade även på fotbollen (Sverige - Danmark) Men det var ju inte mycket att se!! När fotbollen var slut blev det lite Guitar Hero också :) Roligt att få lite gäster tycker jag! Kul att laga lite god mat och fixa och dona!
Till middag åt vi en pastagratäng som e suupergod!! Man har pastaskruvar, köttfärs,tomatsås, rivna morötter, creme fraiche, vitlök, lite svarta oliver och ost i. Mycket enkel och god. Till detta hade vi en stor sallad och vitlöksbröd som jag gjort. Till efterrätt blev det en enkel Gino med limechoklad över. Serverades med Naturell Yoggi som jag smaksatt med vaniljsocker och även lite glass till också.








En fin palm hade Leif å Lena med sig i förlovningspresent =)


Mmmm nu sitter jag här å äter POLLY! Mums! Det har kommit en ny sort nu med baaara mörk choklad! Så nu slipper jag äta de äckliga me ljus choklad :P

Jaja, Ha en fin söndagseftermiddag!
Kramar Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Haha jag och Dennis äter alltid den med ljus choklad för vi gillar inte den med mörk. Men så bra att det har kommit med bara mörk me =)

Vad mycket godsaker du har gjort! Mumsigt!!!

Puss

2009-06-07 @ 16:46:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0