Rea på Mairo- Inget för mig!

Godkväll godkväll!
Hoppas allt är bra med er :) Här hemma är allt fint! Idag har jag mest varit hemma och tagit det lugnt... Pysslat å donat... Planterat om blommor, bakat paj, hängt tvätt, städat lite osv :) skönt att bara vara hemma och greja ibland! Tycker att det kan vara skönt att städa lite på söndagar... I veckan är det så mycket annat som ska hinnas med... handling och sånt tråkigt!
Jag var iväg en liiten sväng på Mairo innan... Deras stora sommarrea började nämligen idag.. Men när jag kom dit var det helt fullt med folk! Stod bilar parkerade lite överalllt... både på Mairos parkering och affärens bredvid och ute längst med vägen.. Var lite kalabalik! Men! Jag hittade faktiskt en plats precis utanför Mairo :D Ibland har man tur... Väl inne på Mairo vände jag direkt. Var sjuukt lång kö. Ni som känner mig vet att jag hatar att stå i kö! Usch! Har verkligen inte tålamod till det... så jag tror att jag åker tillbaka imorgon igen och köper det jag åkte dit för. Lär ju vara mycket mindre folk då. Hoppas jag iaf.
Sen var vi hos Peters bror och hans familj... De hade Selma hos sig inatt... Barnen är så glada för henne! De hade så gärna velat ha en egen hund men Johanna (deras mamma) är allergisk.. Så då e de ju bra att de kan "låna" Selma lite då och då.
Usch imorgon jobbar Peter 12-22... Såå drygt! Menmen! Jag har lite att fixa med iaf... Så dagen går säkert fort. Till helge ska vi förmodligen till Göteborg! Hoppashoppas att Peter får ledigt på söndag!! Längtar verkligen dit nu! :)

Jaja... Nu har jag skrivit massa meningslösa och ointressanta saker känner jag.... hehe...
Ha en bra vecka!!!
Kramar Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Usch ja jag håller me dej! Långa köer är inget att hurra för :/ Hoppas du hittar det du va ute efter idag då :)

Oh ska ni till Götet va kul =) Hoppas han får ledigt då =) Jag vill oxå iväg igen hihi...



Puss

2009-06-22 @ 10:02:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0