Lillebror på bal!

God kväll på er vänner!
Hoppas att ni har haft en fin tisdag. Min dag har varit rätt okej! Mådde jättedåligt i förmiddags bara... Frös så jag nästan frossade, va kall som en isbit. Ändå hade jag mkt kläder på mej! Konstigt! Fick lägga mig och gosa med Selma på soffan en stund... Slumrade nog till lite faktiskt... Så mysigt.. hehe... Sen mådde jag lite bättre!
Sen gick jag in på aftonbladet här på nätet och fick syn på att en kille på 26 år hade omkommit efter en arbetsolycka på fabriken som ligger några meter från vårt hus.. Så tragiskt! Sen fick vi höra genom Elina vem det var... Var en kille som är lika gammal som peter å som har gått i samma skola som både mej å Peter... Usch, tycker att det är så sorgligt!!!!
R.i.p C.S.

Nu till något roligare!! Min lillebror John tar ju studenten på Torsdag, och idag var det dax för balen! Vi var och tittade på de i brunnsparken idag, de var såå fina så! Johns "dam" var så fin så! John var lite nervös innan, för de lottar ju ut paren och John kände inte tjejen han skulle gå med. Men hon verkade snäll å go så det blev nog bra! :)
Här kommer lite kort!


Min stiliga lillebror!




Visst är de tjusiga???? Jag vill me på bal!! :)



Denna lille sötplutt träffade vi en liten stund ikväll också!
han ville inte att Peter och jag skulle åka hem sen...
"Nenny läsa bok" Sa han... Ville att jag skulle läsa
godnattsaga för honom.. hehe Så söt så!!



Aja... Nu ska jag snart sova! Imorgon har jag mycket att fixa!
Kramar på er!


Kommentarer
Hanna

Ja jag läste med om den olyckan :( Så tragiskt att sånt ska hända. Man ska väl vara säker på din arbetsplats :/



Så fina dem va.. söt tjej han gick med. Himla vacker klänning! Kul med balen =)



Puss

2009-06-10 @ 11:21:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0