En Shopaholics bekännelser


Hej på er!
Igår var jag och min kära vän Hanna på bio och såg "En shopaholics bekännelser" Filmen var riktigt bra! Väldigt rolig! Men jag har ju läst boken innan och måste säga att jag är liiite besviken på filmen. Boken var mycket bättre! Det var så mycket som stod i boken som inte fanns med i filmen. Men det var ju ändå en mycket bra film!!! Verkligen sevärd!

Sen när jag ändå var inne i stan passade jag på att shoppa lite... Blev en kjol och en body på Gina Tricot. :) Och ett flingsalt och lite annat smått & gott på Village.





Puss Jenny♥



Kommentarer
Hanna

Så fiin du e gumman =) Och tack för en rolig bio och mc flurry kväll me den ;) Ja jag va me lite besviken på filmen faktiskt. Men den får en 8 av 10 av mej iaf.. =)Puss!

2009-03-26 @ 00:10:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Tack desamma gumman! Va sååå gott me mcflurry!!

Ja jag håller me, en 8 får den i betyg av mej me :) Den va ju väldigt rolig å så... men boken va liite bättre... boken får 9 av 10.. hihi

Puss

2009-03-26 @ 00:33:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0