Fredagsmys med Hanna :)

I fredags kom min gulliga kompis Hanna till mig =) Både hennes å min sambo var iväg och ingen av oss kände för att sitta själv hemma och uggla ;) Så vi lagade mat, bakade, tittade på Let´s dance och bara umgicks =)
Till middag lagade vi en "kyckling-gojsa"  Här kommer receptet om ni är intresserade =)

Kycklingfilé
1 burk creme fraiche Tomat & Basilika (eller saffran & tomat)
3-4 msk rött matlagninsvin
2 dl grädde
2 hackade tomater
En bit purjo
Salt & Peppar

Tärna kycklingfilén och bryn. Skiva purjon och hacka tomaterna och lät de fräsa me kycklingen en liten stund. I med resten och låt puttra tills kycklingen är färdig...

Vi hade färsk pasta till. Tycker att det är såå gott :)


Kyckling-gojsan ;)


Fina Hanna & jag

   
Jag & ögonstenen :)             Hanna får en puss!          Hanna & jag


Ha det bäst!!
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Hihi ja det va himla kul att få göra nåt kul än att sitta o uggla själv! Har alltid så kul när jag är med dig! Du är bäst! <3 Maten blev kanongod =) Tack! Pusss

2009-03-16 @ 20:44:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0