Fredagsmys!

Hallå hallå!
Igår var jag och Peter hemma och bara mös! Härligt! Vi lagade Fajitas som vi åt till Let´s Dance. Ääääälska Fajitas! Godare än tacos tror jag minsann! Mums!
Annars hände det inte så mycket igår.. Jag hade jobbat natt så jag sov rätt länge. Nu e jag ledig tills tis natt.
Oh just de ja! Ni glömmer inte att ställa om klockorna inatt väl? Jag ska försöka komma ihåg att ändra... Nu kommer de bli mörkt på mornarna.... Men ljusare på kvällen, och det är ju skönt! Snart e de sommar minsann... Jag måste lägga in om semester nu i veckan... Jag ska ta v30,31 & 32. Tänkte bara ta 3 veckor denna sommaren för Peter och jag ska förmodligen utomlands till hösten... Och då är det ju bra att ha lite semesterdagar att ta ut :) Jag längtar sååå tillbaka till Turkiet... Det är snart 1 år sen vi var där. Herregud va fort tiden går!!! Känns som att det va en månad sen bara ungefär... Det är väl som de säger i reklamen för nån resebyrå..... "Känslan sitter i länge"  Frågan är vart vi ska åka härnäst bara... Jag hade velat till Maderira... eller Mallorca... eller Kanarieöarna kanske... hmm... Men mitt verkliga drömresemål är Hawaii. Jag bara ska dit. Men jag kollade upp vad det kostade... och det skulle bli 60 000:- för 2 pers.... Å då va det bara flygresan! Inget boende! Shit så dyrt! hehe... Men de kanske finns billigare....hoppas jag på iaf! Hade ju varit perfekt att åka dit på smekmånad i framtiden.....
Vi åkte ju till Turkiet för 11 000:- för oss båda.... och då med All inclusive! Jättebilligt ju! Funderar på att ta samma resa igen... fast de känns lite tråkigt! Men vi va supernöjda med hotellet, maten, omgivningen, människorna..... Ja allt!!
Här kommer några krot från resan!

  

 

  
Såååå... Där är lite blandade kort. från Turkietresan.. :)

Och här kommer kort från gårdagskvällen :)



Mitt ljusfat med bla mina "äggljus" Lite tidigt att redan ha de tända med tanke på att det är 2 veckor kvar tills påsk..... Jag trodde det bara va en vecka... hehe... Tur jag har Hanna som kan rätta mig ;) Är väl lite smått förvirrad ibland... hehe.. :P

Ha det så bra!
Puss Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Åhh vilka mysiga kort! Man vill verkligen bara åka bort när man ser dem korten! Jag har inte varit utomlands sen jag slutade 9an :( Och det va ju 8 år sedan!! London kändes ju inte som utomlands så.. ingen värme där när jag va där ju hehe..

Ja visst är det gott med fajitas! Va jättelängesen jag hade det me!

Vad har ni för gott på tallrikarna?

Haha ja än e det inte påsk.. men snart så hihi..



Puss!

2009-03-29 @ 12:02:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Åhh vilka mysiga kort! Man vill verkligen bara åka bort när man ser dem korten! Jag har inte varit utomlands sen jag slutade 9an :( Och det va ju 8 år sedan!! London kändes ju inte som utomlands så.. ingen värme där när jag va där ju hehe..

Ja visst är det gott med fajitas! Va jättelängesen jag hade det me!

Vad har ni för gott på tallrikarna?

Haha ja än e det inte påsk.. men snart så hihi..



Puss!

2009-03-29 @ 12:02:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0