Kringlor & Kaffebryggare

Hej på er kära vänner!
Nu sitter jag på mitt jobb och äter Djungelvrål! Älskar verkligen det! Följer nästan alltid med en liten påse hem från affären...Hihi..
Denna dagen har inte bjudit på så mktspännande saker. Jag har iofs bakat Kringlor för första gången i mitt liv. De blev supergoda om jag får säga de själv. Följde receptet som stod på Pärlsockerpaketet. Mycket enkelt och bra. Fast. Det var ju inte superenkelt att få till kringlorna... Blev lite konstig form på en del. Menmen. Smaken är ju ändå det som är viktigast , eller hur!? ;)
Sen har vår nya kaffebryggare från Bosch kommit idag också! Den verkar jättebra! Blev väldigt gott kaffe, och så är den snygg att titta på också :)


Här är en bild på kringlorna, samt ett kort på kakfatet som jag köpte igår :)



Och här är ett kort på kaffebryggaren.

Nej, nu ska jag ta och börja läsa en av böckerna som jag köpte igår. "Delat byte" som är skriven av Janet Evanovich.

Kram!
Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Kringlorna ser kanongoda ut juu =) Mums! Och kaffebryggaren e kanonsnygg! Kul att den kom idag! Era kaffetanter/gubbe....



(Svar på min blogg: Jag vet inte än om han tål doftljusen eller ej.. Har inte haft nåt tänt när han varit hemma.. så det återstår att se..)

2009-03-04 @ 23:57:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

hejsan Du,besök gärna min blogg http://vendelaSpace.devote.se om utvecklingen som barn/tonårsmodell Det skulle betyda en hel del om du bara klickade på länken alf kram

2009-03-06 @ 21:11:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0