Lördagsmiddag hos svärmor

Hallå hallå!
Hoppas ni har haft en härlig lördag! Jag, Peter & Selma har varit på middag hos min svärmor Kerstin. Har haft det trevligt! Hon hade gjort en supergod potatisgratäng och ´kycklingfilé till det. Verkligen jätte gott! :) Mysigt att va hembjuden på middag hos nån :) Svärmor & Maria passade även lille Ludde som skulle sova bort utan vare sig mamma eller pappa för allra första gången! Så eftersom jag är hans assistent så blev de ju att jag hjälpte de lite med honom. Det är ju en hel del mediciner som han ska ha på kvällen, inte så lätt att hålla kolla på allt. Sen ska hans sond rengöras, ny kompress på, smörja in hans stackars små knän, förbereda nattmaten, i med hans näring, ge honom Nebunetten osvosv. :) Lille Ludde! Han är en sån himla go lite pojke!! Alltid glimten i ögat! På måndag ska han opereras. Denna gången är det hans små knän. De ska sätta in små skruvar kan man säga, och de ska göra så hans ben kommer att rätas ut i takt med att de växer (tror jag iaf). Hoppas verkligen att operationen kommer att gå bra! Det är ju alltid en liten risk med sövning... :S Men men! de kommer säkert gå jättebra!
Här kommer lite kort från kvällen iaf :)


Svärmor hade dukat så fint så! Väldigt fin solnedgång utanför me :)


Maria & Selma gosar!


Söte Ludde!


Den goda middagen!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling! Ha de bra!!
Kramar, Jenny♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0