Mina sötaste...

Usch vad jag saknar mina små syskonbarn idag! Har gråtit flera gånger :( Min syster bor i Göteborg med sina 2 pojkar, Simon & Pontus så det blir tyvärr inte att vi träffas så ofta. =( såå tråkigt. Jag har inte sett de sen i somras. Måste åka upp snart och hälsa på! Här om dagen hade min mamma fått ett mms av Karolina (syster) Simon hade tappat sin första tand... Såååå söt e han lille gubben!
Snart ska jag bli moster för 3e gången. Nu är det min andra syster Helena som ska få barn. Det blir hennes första.  Helena bor i Holland så hennes barn kommer jag väl att träffa ännu mer sällan än Karolinas barn. uschusch. det är tur att Peter har så många syskonbarn så jag kan gosa med de istället...Men det är ju inte riktigt samma sak tycker jag.


Helena & magen :)


 
Pontus & Simon


Kommentarer
Hanna

Tråkigt att ni bor på 3 olika ställen :/ Hoppas ni kan träffa varann snart igen!

Kul att du snart bli moster igen =) 3 gången då va?

Men det är tur att du ha Peters syskonbarn oxå =)



Puss gumman min

2009-03-17 @ 19:25:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0