Monza

Hejsan!
Igår kom äntligen vår soffa! Som jag har längtat! Är jättenöjd med den! Pefekt i färgen och lagom stor!  Det är en 3-sits med Divan. Heter Monza och är köpt på Mio möbler i Karlskrona :)



   


Såå där var några kort på soffan och även några med lilla Selma på också! Hon äälskar verkligen soffan! Vill inte gå ner från den! hehe! Hon är så söt lilla Gumman!!
Igår var jag och träffade en annan liten gumma, nämligen Hanna! Hihi! Vi hade en jättemysig dag med lite shopping och lunch på stan =) Vi åt på den nya Thairestaurangen i Karlskrona.... Tog Buffén och den var såå god! Kan verkligen rekommendera den!
   

Sen shoppade jag en hel del me faktiskt... 2 st Jeansleggings, 2 toppar och 2 klänningar och ett par solglasögon me... och 2 kuddar till soffan också =) hehe.. Så nu blir det ingen mer shopping för mig denna månaden!!!! Min sambo var ju lite skeptisk till alla kassar jag hade med mig hem ;)
Lägger inte lite bilder på kläderna imorgon tror jag!
Nu ska jag laga lite mat till mig... Såå tråkigt att äta ensam! Peter jobbar 8-23 idag... Tråkigt! men men!
Ha det så bra!!
kramar


Kommentarer
Hanna

Soffan blev verkligen skitfin gumman =) =)

Tack för en kul dag igår!!!



Pusssssssss

2009-03-31 @ 19:00:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

Vilka härliga färger på soffan!

2009-04-11 @ 19:56:11
URL: http://hdd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0