Schlagerlördag!

Oh vad det är roligt me schlagerfinalen! I år var det en superspännande final tycker jag! Är glad för att Malena Erhman vann :) Tycker att hon verkar vara en go tjej och låten va riktigt bra! Mycket mäktig och bra! Får hoppas att den håller utomlands också! Men gör den inte det är de väl lugnt... det har ju inte gått så bra för oss i Eurovision de senaste åren ändå! :P
Peter, jag och Selma åkte till Hanna & Dennis på kvällen! Vi hade en mycket trevlig kväll! Hanna och jag lagade maten och killarna spelade Guitar Hero, men Hanna och jag hann minsann också ta några låtar! :P
Till middag blev det Fläskfilé i ugn med en sås av bla kinesisk soya och sambal oelek. Supergod!!
Till dessert blev det Daimcheesecake.


Det mumsiga köttet!

         

           GH :)                            Hanna & jag-koncentrerade!

        

   Dennis & Hanna                            Muuums!

Ha de finast!
kramar, Jenny♥





Kommentarer
Hanna

Ja det är såå kul med Guitar Hero. Dennis e helt inne på att köpa det nu ;P

Tack för ännu en superkul kväll =) Snart ska vi på bio me! Kuul.. vi får boka biljetterna idag.

Ja visst va det spännande på finalen av Melodifestivalen! Tycker det inte va helt fel att Malena Erhman vann. Kommer säkert gå bra i Eurovision song contest sen =)Puss!

2009-03-17 @ 09:44:11
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0