Fotbollsmatch

Hej på er!
Oh idag mår jag såå mycket bättre! :D Har sovit gott inatt också! Härligt! Känner knappt av huvudvärken längre. Könner mig mest lite rung i huvudet... Blev ett riktigt migränanfall sen igår. Usch! hatar verkligen min migrän.. Kommer så fort jag är lite uppstressad eller har slarvat med maten. Apropå mat-jag e lite konstig faktiskt.... Jag glömmer bort att äta ibland! Igår åt jag frukost halv 8, sen somnade jag ju om och sov till 14.. sen åt jag ingenting förren kl 19... Tänkte inte alls på det! Förstår inte varför jag inte blir hungrig?!?! menmen. Ska ta igen det idag ;)
Snart kommer Chrille hit. han och Peter ska spela Fifa på Xbox. Så jag lär ju sitta här vid datorn hela kvällen :P
Idag har vi varit och tittat på Tuvas (Peters brorsdotter) fotbollsmatch. De vann med 4-1 tror jag.. hehe... Jätteduktiga var de!

  

Ha en bra dag!
Kramar Jenny♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0