God morgon!

God morgon vänner!

Ni som känner mig kanske undrar vad jag gör uppe nu?! Det undrar jag också. De senaste nätterna har jag haft jättesvårt att sova... Dels har jag inte kunnat somna på kvällen och sen har jag vaknat vid 5 tiden på mornarna... Så och idag. såå tröttsamt! Jag älskar ju att sova läänge på mornarna.. men icke! aja... Ska väl försöka lägga mig och sova några timmar lite senare. Har bara sovit 4 timmar inatt, och sen ikväll ska jag ju jobba,,, Första natten av tre.
Annars händer det inte mkt idag. ska bara vara hemma och städa och dona. ser ut som en bomb har slagit ner här hemma! fattar inte hur de kan bli såå stökigt såå fort... städade ju nyss känns de som!



Bjuder på en söt bild på min trötta pudel :P



Nej, nu ska jag göra en kopp te till mig och lägga mig och läsa min nya bok av Marian Keyes- Min favoritförfattare! hennes nya bok heter En Förtjusande man och verkar superbra!!!
Ha en härlig dag! kramar Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Hihi så sött kort på Selma!

Usch hoppas du kan sova en stund innan jobbet ikväll iaf! Ja visst blir det stökigt fort.. :/ Pussa

2009-05-22 @ 11:51:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0