Kalas & Hundköp!

Hej på er!
Idag har jag varit på kalas hos min kära svärmor! Var riktigt trevligt och god mat & fika fick vi me... :) Vi hade lagt ihop till en fin och bra kamera. Hon verkade bli glad =)
Här kommer lite kort från kalaset!

Fina (och glada) svärmor!

   
 

Sen när vi hade fikat och så körde jag direkt till Eringsboda. Min faster från Mölndal kom nämligen ner igår för att titta på en valp, så jag ville passa på att träffa henne för en liten stund. Valpen hon har tittat på är en Lhaso-Apso ocg Pudel blandis... Såå otroligt söt! Hon har bestämt sig för att köpa henne... Såå om 3 veckor ska hon hämta den lilla tjejen!
Vill också ha en hund till nu :P Men undra va Selma skulle säga om de?! Skulle väl vara en fin liten pojk isf... Då skulle hon nog bli glad ;)


Fiina lilla tjejen!



Sen hade faster med sig lite kort från förra helgen när vi var där!

Här e maaassa folk... hehe... Men, från höger; Pappas moster Ingrid som fyllde 80 år, sen min faster Kerstin, sen pappas Kusin,sen pappa, framför pappa står min mamma, bredvid mamma står jag i en orange klänning, lillebror john bakom, sen några personer som jag inte kommer ihåg va de hette... å längst till vänster e min syssling Anna, bredvid henne min faster karin.


Här är ett kort på pappas moster, och bakom henne är min syssling Maria... Visst är vi lika??? Många som sade de iaf... och jag håller me :)
Här kommer två liite liknande bilder på mej;


Här kommer några bättre kort på mina nya klänningar!

På bilden till höger ser ni ju mitt nyfriserade hår rätt tydligt! Är riktigt nöjd! Skönt att äntligen ha fått lite volym! ;)


Nej Mina vänner... Nu är det dax för mig att krypa ner i sängen.
Kramar från Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Vad kul att träffa massa gamla släktingar! Du och din syssling är ju syperlika =) Verkar lika goa och glada =) Ja nu såg man klänningarna bättre. Jättefina är dem! Vad skönt att du är nöjd med ditt fina hår =) Det är verkligen jättefint! Puss

2009-05-22 @ 11:57:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
jonna

Ja, nu ser jag :) Det blev riktigt fint ju :)

2009-05-22 @ 18:38:44
URL: http://pusselbiten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0