Shopping ♥

Tjenis!
Idag har jag haft en toppenbra dag =) Jag, Peter & Maria har varit i Karlskrona och shoppat loss. För min del blev det 2 klänningar,ett par skor, en tillbringare & en massageapparat (inte en såån apparat!) Maria köpte ett par kortbyxor och en skitsnygg mp3-spelare.. lite avis faktiskt... hehe... Å Peter köpte kortbyxor, skor, skjorta, slips & en rakapparat.  Annars har det inte hänt så mycket... Skulle ha haft möte med jobbet imorse, men det blev inställt... Irriterande... Blir inställt jätteofta! Aja... Sen körde vi till Karlskrona å shoppade å så... Åt på Max me... Sen hem... Å sen kom Peters syster Anna å fikade å snackade å lite så.. :)
Aja, Här kommer lite kort på dagens fynd ;)


Grå/svart "slappar"klänning


Korallfärgad klänning som jag tänkte ha på lillebrors student.


Flumkort!! Men här ser ni mina nya skor me :)


Å min älsklingsskjorta jag köpte förra veckan... Love it =)

 
min massagegrej å tillbringaren :P

Blev mycket kort idag å liten text... Dåligt av mig! men orkar verkligen inte skriva.. Är såå trött efter dagen! Får skriva mer en annan dag! Hoppas att allt är bra med er!!
Många kramar!



Kommentarer
Hanna

Oh så fina saker du har köpt =) Hihi så du gillar den vita skjortan nu ;) Supersnygg e den! Skönt att du hittade skor oxå =)



Puss!

2009-05-05 @ 13:32:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0