Vad är det för fel på mig?

God kväll på er...
Usch vad jag mår dåligt =( Har så sjukt ont i huvudet och har haft  i flera dagar... Men de andra dagarna har jag tagit smärtstillande mot de, men vill inte ta det varje dag.. Känns inte bra... fattar faktiskt inte vad det är för fel på mej... Känner mig så nervös och konstig... Jag har ju inte ens nåt att vara nervös för!! Hur skumt som helst. Aja förlåt för detta tråkiga och gnälliga inlägg!! Nu ska jag lägga mig och hoppas på att jag kommer få sova gott inatt. Det vore skönt.
Ha en trevlig helg!
Kramar Jenny♥




Kommentarer
Hanna

Stackars dej gumman! :( Hoppas du mår bättre nu! Puss

2009-05-23 @ 18:22:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0