17 again



Hej på er!
Denna filmen kollade jag på innan idag.. Den var väl lite smågullig och lite rolig stundtals.. Men har ju sett bättre filmer... Men den funkade iaf, var rätt underhållande =) Får en 3 av 5 :P
Zac Efron ser så sjukt bra ut så det liksom stämmer inte... Om ni fattar va jag menar? Han blir nästan lite ful för att han ser så bra ut.. haha... Eller, han kommer nog se väldigt bra ut om si så där 5-10 år ;)
Nu kommer snart min alldeles egna snygging hem iaf ;) På tiden!!!

Ha det så bra!!
Pussar



Kommentarer
Hanna

Haha gumman då... kollar du efter lammkött nu??? haha :p PUSSS

2009-11-15 @ 22:23:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0