Hanna på besök

Idag har fina Hanna varit här hos mig =) Hon kom strax före 9 imorse och åkte vid 19.30. Tiden bara flyger iväg!! Men vi hann med en hel del iallafall =) Vi åt lite frukost när Hanna kom... Blev risgrynsgröt med kanel, sirap och mjölk och så hade Hanna med sig nybakta frallor! mmmums!! Sen tog vi en promenad med selma... letade efter granar i lövskogen.. inte det lättaste! ;) men till slut hittade vi EN gran.... så den har knappt några grenar kvar nu ;) Sen åkte vi in till Ronneby en sväng... Lunchade lite på "Andra Våning" och tittade i affärer och så... kulkul!
sen hem igen och så pysslade vi lite... och fikade.. hehe... sen tror jag inte vi hann med så mkt mer?!
Här kommer lite kort från dagen!


Snälla Hanna hade med sig en present till mig! Var ett
superfint halsband från Snö of Sweden. Jättefint!
Tack för halsbandet och de fina blommorna Hanna!!!





 
Hanna myser med Selma och pysslar! :)

 
På prommis i LÖVskogen! Och en "dagens" ;)

 
Jag och Finaste Hanna på "Andra Våning"

 
 


Såhär fint lockade Hanna mitt hår och satte upp =)

Phuuu... nu orkar jag inte skriva lr lägga upp fler kort.
Får bli ett inlägg imorgon me ;)
Ha det bäst!
Puss


Kommentarer
Hanna

Kul att du blev glad för presenten gumman! Och tack så mycket för idag! Vi har alltid så kul.. och tiden springer iväg! Tur vi hittade granen på toppen så vi kunde göra de fina kransarna!

Såååå fin du blev i håret =)



Puss puss

2009-11-30 @ 22:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0