Fredagskväll

Hej!
Ja, nu är det fredagkväll igen! Jag och Ellen (som ska sova över hos oss) sitter och tittar på Idol nu. Peter är på Öland och spelar match... HejeHeja! Ikväll hoppas jag på att Mariette får åka... det är nog dax för det nu!
Ellen och jag har varit ute i skogen och plockat stjärnmossa idag... Gjort iordning adventsljusstaken har vi gjort me... :) Annars har det inte hänt såå mkt idag...
Imorgon ska jag och baby in till Karlskrona.. Vi ska ut och äta middag och sen blir det bio och New Moon! ÄNTLIGEN!!
Hörs imorrn igen!
Här bjuder jag på 2 kort me förresten!








Pusssssssssssss!


Kommentarer
Hanna

Hahaha vilken go bild ;P

Vad är stjärnmossa?? E det samma som vitmossa?

Hur gick det för Peters match? :)



Puss

2009-11-28 @ 13:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0