Julkänslor

Hejsan!
Ohh vad jag är trött nu! Har haft fullt upp hela dagen.. Har städat, diskat, tvättat, bakat, handlat, köpt present till min mor, tittat på och provkört en bil, köpt blomma, lagat mat, och NU sitter jag utslagen i soffan! Phuuuu! Men det är skönt att ha gjort mkt idag och kunna ta det lite lugnare imorgon  =) Men har lite som jag ska hinna me att baka imorgon me! Idag har jag bakat Saffransmuffins med topping och Rocky Road.... Mmmmmums!
Här kommer lite kort:




Underbar Tazette som doftar gudomligt!



3 nagellack följde med mig hem ;)



Saffransmuffinsen =)

Ja det var min dag det =)
Nu ska jag lägga mig i soffan och slötitta på tvn =)
Ha de bäst!
Puss


Kommentarer
Hanna

Grattis gumaman på din födelsedag!!!!!!!



Vad du stod i igår... idag är det ju din dag så då e det skönt att inte ha lika fullt upp =)



Puss

2009-11-24 @ 09:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0