Klippning

Hallåhallå!
Nu sitter jag framför tvn och tittar på "dagens man" Usch vad pinsamt och löjligt det är!! Finns tyvärr inget bättre på tvn :(
Idag har jag varit med min babe hos frissan... Bokade in en tid till mig också! Ska dit på fredag! Åhh vad jag längtar! Ska bli såå skönt att klippa av en bit av allt trassel!
Funderar på att klippa mig typ så här:


Lr så här:


Lr så här:


Aja, vi får väl se hur det blir =)

Idag vaknade jag med huvudvärk :( Har hållt i sig heela dagen men nu på kvällen blev det bara värre och värre... Suck! Har tagit en treo iaf.. får se om den börjar verka snart. Svårt att somna sen annars!
När vi var hos frissan träffade jag min gamla körskollärare Kent! Han är såå go! Saknar honom nästan ibland! :P Alltid så glad å trevlig! Gav mig en riktig björnkram! Fattar inte hur han ens kan komma ihåg alla sina elever! Visst, Rby är ju inte stort, men han lär ju haft många elever.... Och det är ju över 2 ½ år sen jag tog mitt körkort.. Så att han kommer ihåg mig fattar jag inte!
jaja. Nu ska jag ta mig nåt att äta =)
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Vad skönt att du fick tid för klippning så snabbt! Spännande och se hur det blir sen =) puss

2009-11-05 @ 07:53:01
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0