Mammas födelsedag

Hejsan!
Ja idag är det min lilla mammas födelsedag. Hon fyller år dagen efter mig =) (fast nåra år före;)) Denna dagen blev inte alls som jag tänkte mig :/ Hade tänkt fixa massor saker idag... Men de blev inte så.. Vaknade med migrän imorse och den har inte velat ge med sig... fastän jag gick och la mig mitt på dagen å sov i flera timmar... Suck! Menmen... den ska väl ha gått över tills imorrn iaf hoppas jag!
Har iaf varit hos mamma en liten stund ikväll.. Mamma å pappa bjöd på potatisgratäng och lite kallskuret kött av Rådjur och Vildsvin som pappa skjutit. Va jättegott! Älskar rökt kött! mmmums! =)
Mamma fick en parfym och en blomma av oss... Parfymen hette Clean - soap Visste att mamma tyckte om den! hehe.. :)
Nu sitter jag i soffan och tittar lite på Bonde Men usch.. tycker mest att det är pinsamt! Inte alls så kul längre! Men snart börjar Pernillas Jul iaf! det ska jag verkligen inte missa! Tycker att de verkar supermysigt =) Är sugen på lite "advents tips" Längtar verkligen till söndag nu! Då man ska tända stjärnorna! =) Ska försöka att inte fuska å tända tidigare... allra tidigast på lördag iaf!! :P
Är så sugen på att åka in till Karlskrona imorgon och spana lite... Behöver lite nya blockljus och ett vitt fat... Sen behöver jag lite saker inne på Panduro.. Tror jag ska göra egna julkort i år.. men de har jag sagt i måånga år nu :P Brukar ändå inte hinna! hehe :P
Aja... Här kommer några få kort från dagen!

  

Vi hörs lite senare... Då ska jag lägga in ett recept på vääärldens godaste cheesecake ;);)
Pussar i mängder!!!!!


Kommentarer
Hanna

Låter verkligen som en spännande maträtt :)

Haha håller med dig med det här med julkort... fast förra året gjorde jag det till i stort sätt alla =)



Puss

2009-11-25 @ 21:05:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0