Mitt & Marias Kalas

Hej på er!
Igår firade jag och Maria våra födelsedagar ihop =) Dagen blev lyckad tycker jag =) Vi bjöd på Tacos och sen fika. =)
Här kommer lite kort!

Jag öppnar paket :)

Maria =)
 
Karin & Maria (och lite av mig;))

Kakorna, Chokladbollar, Minttoppar, Kanelsnittar & Kolapaj. MumsMums=)

Affe :P Knaskatten!!!

Peter "The Godfather" och Isak...... Ellen & Gabriel.

Tuva & lillebror Isak

Ellen, Ludde och Gabriel

Peters syskonbarn

Riktiga busungar!! ;)

Presenterna:

Orkidee fick jag av Anna m fam. Amaryllis av Karin :)

Duk,servetter & ljuslyktor från svärmor m fam, presentkort från Johan m fam.

Chokladbok, muffinsformar & servetter från Elina m fam :)

Sådär ja... Det var lite kort =)
Hörs nog senare igen =)
Puss


Kommentarer
Hanna

Åh så kul med massa presenter =) Och så får du mer imorgon ju på stora dagen!

Vad gott med tacos! Perfekt att ha som bjudningsmat! Förstår att det e jobbigt med alla grönsaker! Du får köpa dig en sån jag har från Tupperware. Då e det bara att vrida några ggr så e det färdigt! Puss

2009-11-23 @ 15:27:06
Maja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-03-19 @ 00:41:12
URL: http://hemförsäkringidag.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0