New Moon


Hej på er!
Idag har jag haft en riktigt mysig kväll tillsammans med min älskling! Vi har varit på bio och sett New Moon Skitbra var den verkligen!! Vill se den igen!!! Den var verkligen över förväntan! Efter bion gick vi bort till Thairesturangen och åt lite god mat. Jag tog kyckling med cashewnötter och grönsaker... Mycket gott! Lite starkt dock, så all dricka gick åt! :P Va lite småsugen på att ta Sushi... Men vågade inte sen.. hehe.. Har aldrig smakat det...

Snygging!


Min goda mat!


Nu ska jag hoppa i sängen! Imorgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt och köra älsk till jobbet.
Ha det bäst!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Åh så mysigt gumman... Ja dem har stark mat där :S inget för veklingar... men det är ju inte du heller :P



Pussa

2009-11-29 @ 13:15:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0