Storm & pyssel

God kväll på er!
Fyyy vad det blåser ute nu :S Hua! Regnar mycket också... Riktigt inne-och-mysa-väder! ;) Hoppas det är bättre väder imorgon och att man kanske skulle kunna få se solen en liten stund iaf! Det hade varit trevligt!! ;)
Idag har Maria varit här och vi har förberett lite inför vårt kalas på lördag! Maria och jag fyller med bara en veckas mellanrum, så i år tänkte vi slå ihop oss och ha ett kalas tillsammans. Tror att det kommer att bli lyckat! Det är ju ändå samma personer som kommer på våra kalas i stort sett.
Imorgon kommer Maria hit igen och då ska vi börja med det roligaste... Att baka!! =)=) Ska bli skojigt! Men först på dagen måste jag iväg å handla lite ingredienser!

Detta har vi pysslat med idag!





Nu ska jag ta mig en kopp glögg och en god pepparkaka =)
Kramis


Kommentarer
Hanna

Åh så kul med pyssel och bak =) Vart ska ni vara och fira er?? =) Hemma hos dig? Vad ska du baka för gott??? =) PUSSSSS min hjärta och grattis i förskott!

2009-11-18 @ 21:41:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Nej vi ska vara hemma hos Maria å Kerstin :) De har lite mer plats =) Vi ska baka lite allt möjligt gott hade vi tänkt... hehe

Tack gumman!!

Puss

2009-11-18 @ 21:44:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0