En dag med Isak

God kväll på er!
Idag har jag, Peter & Selma varit hos Johan & Johanna m fam. Har gosat massor med lille Isak... Min och Peters blivande Gudson =)
Johan & Johanna hade bakat en jättegod Äppelpaj som vi smaskade i oss.... Mums! Hade massor av vaniljsås till också :P Det är ju nästan det godaste... Hehe...
Imorgon ska jag in till Ronneby och handa lite saker... Behöver nytt balsam och en ny inpackning. Ny Foundation får jag nog köpa me... Tycker att det är såå tråkigt att lägga pengarna på Foundation.. Menmen... Jag vill ju inte vara utan det direkt :P
Sen ska jag kolla efter en present till min Faster Kerstin me... Hon fyllde 65 för ett tag sen... Och på lördag bär de ju av mot Sveriges framsida :D Ska bo hos Faster... Så tänkte ge henne en present då.. Hoppas jag hittar nåt fint bara! Så svårt att köpa presenter tycker jag... :S Menmen.. nåt ska jag väl hitta iaf!
Nu har jag och Peter kollat på Lyxfällan... Riktigt kul att titta på det! Man känner sig verkligen duktig som inte dragit på sig massa krediter och onödiga lån :P
Ikväll har vi ätit Lövbiff med hemmagjord rödvinsås och pommes... Var såå sugen på nån god köttbit... Lövbiff är egentligen inte min starka sida... Tycker att det är lätt att det blir lite segt... men idag fick jag minsann till det ;) Vissa dagar lyckas man å andra inte. Så är de väl helt enkelt.
Imorgon vet jag inte vad vi ska äta... Peter jobbar till kl 16 typ och sen är han nog bara hemma någon timme för sen är det dax för match borta i Jämjö. (Lr Pao Jamjö kanske jag skulle skriva;))

Här kommer nåra kort på lilla Isak som jag tog idag =)


Fina Isak!



Så här skeptisk var Isak till Selma :P Första gången han träffade min lilla gumma :P
Såå söt!!



Söte ♥

Ha det så bra! Hörs säkert imorrn igen =)
Pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0