Fynd

Hej igen!
Nu är kladdkakan klar :) Tror nog att den blev lyckad :P Men får väl se imorrn!
Idag har jag klarat av ett jobbigt samtal så jag belönade mig med lite shopping i Rby. Fyndade ett par sköna skinnhandskar- Me Like!! Blev också en svart kofta och lite nya varma strumpor.
Annars har det inte hänt mkt idag heller faktiskt. Lagade Spagetti och köttfärssås till middag. Peter önskade sig det, så tyckte att de va lika bra att han fick sin vilja igenom nu när han inte mår bra ;)
Nu sak jag snart gå och lägga mig.. ska upp vid halv 8 imorrn för ännu ett jobbigt telefonsamtal. Usch vad jag hatar att prata i telefon! Tycker verkligen inte om att ringa... Ringer inte ens till mina vänner.... Vet inte va de e... känns bara obehagligt å "krystat" när jag ska prata i telefon... Och när jag väl ringer så blir de liksom alltid fel... som de få gånger jag har ringt å beställt mat till mig å Peter... Då har det alltid hänt nåt... Nån gång när jag precis hade rabblat upp vår beställning så bröts samtalet, så jag visste inte om det blivit beställt lr inte, å nån gång när jag ringt till nån pizzeria så har jag inte fattat vad de säger för att de bröt så mkt... Och nån gång råkade jag beställa en kebabpizza till Peter när han skulle ha en kebabtallrik... Haha... Ja... Jag lyckas med det mesta ;) En riktig klant, det är jag minsann! Glömmer aldrig när jag var inne i Karlskrona och shoppade med mina vänner... Hade på mig en rätt kort linnekjol och skulle gå ner för en trappa och ut på gatan (mitt i centrum) då kommer såklart en riktig vindpust och blåser upp min kjol så hela Karlskrona såg mina superfina urtvättade gamla trosor ;) Tur att man inte är som vissa kändisar- Jag använder ju iaf trosor :P

     
Flum-Jenny med otvättat hår och glajjer;) (den nya koftan på)  Och min flaska som fick agera ljusstake idag =)


Mina nya sköna skinnhandskar =)

Nehepp... Nu ska jag ta ut Selma och sen sova. Hörs kanske imorgon!
Puss å Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0