Höstblommor




Här trängs lite olika höstblommor i min lilla "låda"


Hej på er!
Nu är min Älskling på möte med jobbet... Jag ska strax börja med maten. Idag blir det Stekt fläsk och löksås. Inte fel det! Älskar Löksås... mmums!
Jag har planterat lite Höstblommor nu precis.. Tycker att det blev rätt bra... Lådan är liiite för liten... Blev lite trångt... Får se om jag orkar iväg å köpa nån ny kruka/låda... Annars får det vara så här... så får jag se hur länge blommorna överlever ;) Jag har vit ljung, vitt prydnadskål och två olika sorters murgröna i.. En som är mörkgrön och lite spretig, och en som är gul-grön. Mysigt med murgröna =) Och vitt och grönt är så fint ihop tycker jag!
Nej nu ska jag börja med middagen.. Ikväll ska jag till Knuthahnskolan och lyssna på Michaela. Det ska tydligen vara nåt Michael Jackson Tribute... Roligt! Ska bli kul att höra Michaela live =)

Ha det bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

åh så härligt med höstblommor =)=) tycker inte det ser trångt ut.. Puss

2009-10-08 @ 17:58:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0