I Mölndal

Hej på er!
Nu befinner jag mig hemma hos min faster i Mölndal. Idag har jag och älskling shoppat en del. Har varit både i Kållered och i Frölunda. Jag hittade några toppar, ett par svarta pumps, en svart kavaj, foundation och en bok. Nu väntar vi på att maten ska bli färdig.. Luktar gudomligt från köket! Min faster är helt otroligt duktig på att laga mat! Idag ska vi äta helstekt kotlettrad och gräddstuvade rotfrukter till det. Muums!
Igår hade faster 2 vänner på middag och min andra Faster Karin. Var mycket trevligt! Vill inte pka hem imorgon redan =( Menmen! Kommer kanske hit upp snart igen. Hoppas på det!
Inatt hände det en konstig sak förresten! Jag vaknade klockan halv 3 och mådde jätte illa. Försökte somna om,. men mådde bara mer å mer illa.. Så jag var tvungen att gå ut å kräkas... Kräktes en hel del faktiskt... Men sen gici illamåendet över och jag kunde somna om. Och idag har jag mått precis som vanligt... Skumt! Var rädd för att de skulle va maginfluensa lr nåt annat sånt hemskt...


Olgamys!

Söta lilla Olga!

Ha de bra så hörs vi!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0