Jag har inga skor...

... Har jag sagt flera gånger till min Älskling den senaste tiden. Igår när Peter höll på och rensade i vår tvättstuga (som har agerat förråd ett bra tag) kom han ut till mig och frågade om de va ok att han radade upp mina skor på golvet.. Och när jag gick ut för att kolla såg de ut så här:


27 par hittade Peter.... Hihi Uuuups.... Men iofs tycker jag inte att de e såå himla många!! Men några fler än vad jag trodde iaf! Många kan jag nog slänga... Vissa av mina favoritskor har knappt nåra sulor kvar... hehe... Aja... Några par hade jag faktiskt glömt att jag hade! Så de ska jag börja använda nu :D

Sen lagade jag lite god middag igår... Blev Parmainlindad Fläskfilé fylld med skogschampinjoner, Potatisgratäng och sallad på tomater och ruccola. Blev riktigt gott faktiskt!



Nej, nu ska jag gå å pussa lite på Peter!
Ha de bra!
PoK


Kommentarer
Hanna

haha jisses! 27 par... jag har inte ens hälften!!! Åt så god maten lät =) Förutom svampen då :P Puss puss

2009-10-29 @ 23:04:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0