Söndag



God kväll på er!
Nu sitter jag framför tvn och tittar på Poirot. Känner mig riktigt trött nu... Tror att det får bli sängen snart. Har haft en bra helg tycker jag. Idag har jag varit hemma hos mamma och pappa.. Ätit god middag! Idag blev det Potatisgratäng och rökt vildsvin som pappa skjutit. Var jättegott! Älskar rökt kött.
Imorgon är en ny dag... Har några ärenden som jag måste uträtta. Några roliga och några mindre roliga... Menmen. Det är som det är.. 
Nepp, nu ska jag ta ut min lilla Pudel på en kort kvällspromenad.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kramar



Kommentarer
Hanna

Hej gumman!

Vilket fint kort på dig!

Vildsvin har jag aldrig smakat... hur smakar det typ? Svårt att beskriva kanske..

Puss puss

2009-10-12 @ 10:45:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0