A year ago..

Hej igen!
Orkade inte kollar på Kill Bill mer... Hehe... Den är ju så brutal och sorglig på nåt sätt! Satte mig och kollade igenom lite kort från förra året istället... Såg att det snart är 1 år sen vi renoverade hallen & köket! Shit va fort tiden går! Och fy så fult de såg ut här innan vi renoverade! hehe... Kolla bara före och efter bilderna!!

Före:

Usch! Kolla in den fula plastmattan som låg på golvet innnan! Haha!


Efter:

Är verkligen jättenöjd med fondtapeten! Jag var lite rädd för att jag skulle tröttna på den.. Men ikke! Är glad att jag valde en tapet med lite färg på :) Och Turkost är nog en av de finaste färgerna jag vet =)
Vi valde att ha Valnöt på golvet... Tycker att det är snyggt med mörkt golv till ljusa tapeter... Gillar konstraster!

Blev rätt stor skillnad på hallen också.. Jag passade på att måla om vår hatthylla och vårt skoställ när vi ändå var på gång! Leksvik tror jag det heter, köpt på Ikea...

Före



Efter

Visst ser hallen mkt större ut nu?!


Min fina lilla byrå som kommer från min Mormors Mamma! Tycker jättemycket om den!

Nää.. nu måste jag nog ta och lägga mig!

God natt på er vänner!!


Kommentarer
Hanna

Ja det är verkligen stoort skillnad. Men jag tyckte inte det var fult innan heller.. fast golvet gör jättemycket!! =) Puss puss

2009-09-13 @ 15:26:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0