En dag i Lyckeby

God kväll!
Idag har jag haft en jättemysig dag! Jag och mamma åkte till Lyckeby och hälsade på min Kusin Tesse och hennes fina familj. De har rätt nyss flyttat till ett hus så det var första gången jag var där. Var verkligen jättefint! Träffade också lilla Cornelia för första gången. En riktig liten sötnos är hon! Och Ossian hade växt mycket sen sist! Busungen!! Nu är jag riktigt trött faktiskt! Började få migrän innan, men hann stanna upp det lite... Men den känns att det ligger lite latent och väntar.. :/ Menmen! Kan nog sova bort de =)


På prommis i Lyckeby :)



Ossian                                                    Moster Anki



Fina lilla Cornelia!



Jag och Ossian busar :)



Fina Dogge!!



Theres & Cornelia



Mee :)

Nej, nu blir det sängen!
Ha de bäst!!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Hur gick det gumman? Det ser ut att ha gått bra iaf! :) Hoppas du sover gott nu!! Puss puss

2009-09-10 @ 00:37:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0