En dag med massa mys (och bus)


Denna Buspojk har vi hälsat på idag... Full rulle!!


God kväll på er!
Redan Söndag igen.... Vart tar helgerna vägen???! Aja! Jag har haft en bra helg tycker jag! Idag har jag städat lite.. Dammsugit och torkat golven. Skönt å slippa göra det i veckan. Har rätt mkt att göra i veckan så det blir nog svårt att hitta tid (och lust) till det då ;)
Peter & Jag har varit hos Elina, Johan & Ludde också pch kikat in deras nya lägenhet... Jättemysig :) Lille Ludde höll låda... Han gillar att stå i centrum den pojken :P Massa bus hela tiden! Gullunge!

Nu ska jag kolla på Poirot!

Hoppas er vecka blir bra!
Kramar ♥



Kommentarer
Hanna

Oh så dem har hittat sig en lägenhet nu iaf =) Skönt för dem! Är det i Kallinge elr???

Pussss

2009-09-06 @ 21:23:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja det är skönt för de.. Ludde är överlycklig :P

Nej lägenheten ligger i Rby.. Typ vid Knuthahnskolan :)

Pussa

2009-09-06 @ 21:26:33
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0