Guitar Hero

Hejsan!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig =) Idag har Peter varit iväg heela dagen med sitt innebandylag... De har haft lite aktiviteter och lekar och sånt och sen lite lagfest. Jag körde in honom till Rby framåt eftermiddagen och sen körde jag och Maria till Maxi.. Jag var tvungen att köpa den sista boken i Twilight serien... Sen åkte vi hem till mig och spelade lite Guitar Hero.. och fikade lite och så.. Sen gick jag en sväng med Selma och sen kom lillebror John & Michaela hit... Vi har spelat Guitar Hero och så har vi tittat på Arkiv X filmen - I Want to belive... Tycker att det är riktigt bra =)
Sen kom Peter intrillandes vid 12tiden :P
Och nu blir det nog minsann sängen! Är riktigt trött! Har haft en rolig dag =)


Misen provade på trummorna =)

 
Michaela & Selma myser!            Peter i sin jättefina hatt som han vunnit under dagen!

God natt vänner!
Många kramar!


Kommentarer
Hanna

Skönt att höra att du har haft en rolig dag =) Jag visste inte att ni hade trummor till GH me ;) Har sett såna på maxi... ;) Puss

2009-09-20 @ 09:43:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0