Håll tummarna...


Svante ♥

För ca 4 månader sedan försvann Peters syster Annas katt Svante.. Då bodde Anna i en lägenhet... Hon letade efter honom både i närheten av sin lägenhet och vid deras förra hus... Men inget spår av lille Svante... Nu har hon ju flyttat till ett annat hus och idag ringde tjejen som tog över Annas lägenhet... Det hade kommit en mager liten kise till henne... så Anna åkte dit.. Och det var lille Svante! Men Anna kände inte igen honom först.. han var så otroligt mager och hans ögon var helt vita... Stackars liten! Undra var han har varit?! Om han bara har varit ute "på rymmen" borde han ju inte varit så mager... Kanske är någon som har låst in honom nånstans eller nåt..  Jag hoppas verkligen att han klarar sig nu när han äntligen kommit hem... Men han är visst väldigt dålig... Får inte behålla nånting som han äter.. och ögonen är fortfarande helt vita och konstiga.. :( Stackars liten :( Men imorgon blir de veterinären... Hoppas de kan göra nåt för honom så de inte bara avlivar honom!!!
Jag håller tummarna för lille Svante iaf!!


Kommentarer
Hanna

Ååh stackars lilla katten! Håller alla tummar jag me!! Puss

2009-09-13 @ 20:04:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Ååh stackars lilla katten! Håller alla tummar jag me!! Puss

2009-09-13 @ 20:09:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Ååh stackars lilla katten! Håller alla tummar jag me!! Puss

2009-09-13 @ 20:09:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0