Kvällsmat

Hej på er!
Nu sitter jag framför tvn, mätt och belåten :) Gjorde mig en smaskig Omelett med svärmors goda Tomater, Mozzarella och smörstekt Sparris på. Jättegott! Jag avskyr verkligen att ära smörgåsar... Det måste vara det tråkigaste som går att äta! Bröd blir så torrt fort... Bara gott samma dag som man köpt det... Aja... Tur att de finns ägg! Det kan man göra mycket gott av tycker jag!


Mumma!




Sötaste Selma hittade en god pinne innan när vi var på promenad :)



Nej, nu ska jag återgå till Tvn och Pirates Of The Caribbean.
Ha en fin kväll!
PoK



Kommentarer
Hanna

Åh det ser gott ut! Däremot har jag aldrig förstått hur man gör omelett... jag kan bara göra äggröra haha!

Söt Selma e! =) Puss

2009-09-07 @ 21:52:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0