Om jag kunde drömma...



Hej på er!
Vilken mysig Söndag vi har här idag! Regnet öser ner och jag vill bara lägga mig i soffan under en filt och mysa! Tyvärr är min Älskade och tittar på Hockey just nu... men han kommer ju snart hem igen! =)
Imorse när vi vaknade åkte Peter iväg och köpte lite nybakta frallor på Maxi... När han kom hem hade han med sig en present till mig! Nämligen boken ovan! Stephenie Meyers Om jag kunde drömma. Den första boken i Twilight serien! Blev jätteglad! Har länge funderat på att kolla efter boken, men de har inte blivit av. Ska bli kul att se om jag tycker att filmen överensstämmer med boken! Tror att det är bra att jag har sett filmen först... Då har jag ju redan en bild på hur personerna ser ut... Tycker att det är så jobbigt om man har läst en bok först och sen ser en film, och personerna eller platserna inte alls ser ut som man föreställt sig.
Hm, så konstigt väder det är nu! Solen skiner och det ösregnar... Men ingen regnbåge idag! :(
Vi har varit och hälsat på hemma hos mina föräldrar en stund idag... Blev inte så länge eftersom Peter skulle på hockey.. Men vi hann med att äta mammas goda Söndagsstek iaf! Finns nog ingen som lagar så god mat som mamma! Hon gör världens godaste såser med... Mm.... Så bra man hade det när man bodde hemma egentligen! Kunde gå och sätta sig vid ett dukat bord med massa god mat och sen slippa att diska me! Men det uppskattade man ju inte då precis!

Hmm.. nu är jag i valet och kvalet om jag ska lägga mig på soffan och titta på ännu ett avsnitt av SATC eller om jag ska se Twilight igen.. Hmmm... Ska fundera på det en stund.. Måste ändå slänga in lite tvätt i maskinen!
Hörs kanske sen igen!
Många stora kramar
/Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Så kul med ännu fler överraskningar =) Du verkar ju få gott om sånt ;P Så skönt med en lugn söndag =) Puss puss

2009-09-13 @ 19:38:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0