Överraskningsfest!

Hej på er!
Nu är vi precis hemkomna! Vi har grattat Peters syster Anna som fyllde 30 år idag! Hon flyttade till ett hus nu i helgen så hon hann inte riktigt tänka på det där me kalas utan sa att vi får fixa det senare...... Men vi beslutade oss för att överraska henne istället! Så vi beställde smörgåstårta, köpte dricka, köpte kaffe, bakade kakor å jag bakade tårta och så körde vi upp till henne idag! Hon verkade bli väldigt överraskad!! :P Kan jag tänka mig när de står 16 pers utanför huset helt plötsligt :P Men det var riktigt kul faktiskt! Tommy (hennes man) hade varit så lurig  och sagt till henne att de skulle ut å äta på kvällen.. Annars hade hon säkert ställt sig och lagat mat istället! Så det var ju bra =) Hon verkade uppskatta det! Så här skulle man alltid ha det när någon fyller år egentligen... Det är ju väldigt dumt att den som fyller år ska hålla på och baka och fixa mat!! Det borde ju faktiskt gästerna göra!!
Vi la ihop till lite presenter till henne också.. Hon fick ett presentkort i en smyckesaffär... Sen fick hon lite "mysgrejer" också... En mysig badhandduk, duschcreme och lotion... :)


Här är Anna lite överraskad tror jag minsann! ;)


En del av gästerna :)



Anna fick en resa till Prag av sina svärföräldrar. Hennes svärmor kommer därifrån!



Tårtan =) Den är mycket godare än vad den ser ut att vara! Ändå har jag "pimpat" den lite ;)



Tänkte avsluta med en bild på min lilla Sötegumma! Hon har det rätt bra hon....


Godnatt på er!
Kramar!



Kommentarer
Hanna

Jaaa visst skulle det va lag på att alla gästerna skulle fixa kalaset istället!!! =) Sååå kul! Hihi pussss

2009-09-03 @ 12:57:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0