Tisdagskväll


Hemma hos mig :)

Fina Kivisarna är tända...

Goddagens!
Nu sitter jag och myser framför tvn till Idol. Ska strax ta mig en kopp te och en macka. Mums! Idag känns det verligen som höst! Har varit grått och mulet ute.... Och vad snabbt det blir mörkt nu på kvällarna!! Vilken skillnad mot för bara några veckor sedan. 
Idag har vi varit uppe hos Peters Mormor och hämtat massa ved som Peters mamma skulle ha... Peter är så duktig på att köra med släp! Jag skulle aldrig våga försöka ens tror jag! Skulle nog knappt klara av att köra rakt fram :P Peter däremot fick backa å trixa å greja... Usch vad det luktade illa om kopplingen när han skulle vända inne på sin mammas tomt! Var väl lite väl tungt att backa i mossan... hehe... :P
Imorgon blir det 10-års kalas för Peters brorsdotter Tuva. Ska bli roligt =) Köpte en present till henne när jag var inne i Kna för några veckor sedan... Hoppas hon blir nöjd :)

Nej, nu ska jag ta och fixa lite te :)
Kramar Jenny♥
  



Kommentarer
Hanna

Hoppas allt är bra med dug gumman! Puss

2009-09-22 @ 22:15:33
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Hoppas allt är bra med dig gumman! Puss

2009-09-22 @ 22:15:42
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Hoppas allt är bra med dig gumman! Puss

2009-09-22 @ 22:15:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0