Vaniljbullar





Idag har jag bakat bullar! Hade verkligen ingenting gott i frysen så det var dags att fylla på! Gjorde "knutar" för första gången.. Blev hyfsat fina faktiskt :)
Ellen har varit här en liten stund också.. Annars har det varit lugnt här hemma... Peter har jobbat hela dagen.. Men när man kom hem hade han Kinamat med sig! Muuums! Jag tog Saté Ajam idag... Kycklingspett med Jördnötssås. Gottigt =)
Nej,  nu ska jag kolla på ett avsnitt till av SATC, sen blir det nog VMA en liten stund iaf :)
Trevlig helg på er!
Kramar



Kommentarer
Hanna

Hejsan gumman1! Mums så gott med vaniljbullar =)=) Gottigt! Ha en trevlig helg! Puss

2009-09-12 @ 12:58:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0