Imorgon är ingen vanlig dag..

God kväll!

Idag har det varit fullt upp minsann! Har städat, rensat i klädkammaren... Herregud så mkt kläder jag har... skrämmande.... villl inte börja funderar på hur mkt pengar jag lagt ner på det!! Men men! Nu har jag rensat ur massa gamla kläder.. Men jag har så svårt för att slänga... :/ Blir nog att packa ner det i källaren med allt annat skräp.. hmm...
Har bakat ikväll också... Chokladbollar, Ett,två,tre-kakor och Hallonpannacottapaj. Hoppas att de blir gott!
Blir spännande att se om det kommer nåt folk imorrn me... Peter fyller ju 27 år... Har inte bjudit nåra... Känns ju lite så där när man inte fyller jämt... Inte så mkt att fira kanske :P men jag vill iaf fira min älskling! Ska snart gå in i sovrummet och slå in paketen som jag köpt :) Sen får de väl bli lite frukost på sängen imorrn me =)

Ha det så bra!
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0