Måndag

God kväll i stugorna! Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en bra helg! Jag hade tänkt rapportera lite om min helg... Men jag är så himla trött så det får vänta tills imorrn. Har sovit hemskt dåligt inatt :/ Och inte har jag hunnit vila något på dagen idag heller... Gick upp kl 8 och sen började jag jobba kl 13. Imorrn jobbar jag 8-14... Skönt tid :)
Nej nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i vår mjuka härliga säng och kolla på Twin Peaks :)

Ha en bra vecka!
Puss å Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0