Twin Peaks

Hej på er!
Vilken underbar dag det har varit idag! Varmaste dagen för detta året tror jag minsann! Riktigt vårväder....
Idag hade vi möte på jobbet. Det gick bra =) Tiden går så fort när man har möte... Efter jobbet åkte jag in till Ronneby... Mötte upp Älskling som jobbade på en kulglass på torget... Jag tog en kula Saltlakrits & Hallonglass och en kula med Mangosorbet. Himlans gott! Saltlakrits och Hallon kommer jag att ta flera gånger!! :P Efter glassen gick jag på stan en liten stund... Köpte en fin klänning som jag nog ska "inviga" på lördag.... Då är det kalas för Peters brorsdotter Ebba :):) Skojskoj! Är så svårt vad man ska köpa i present bara... :/ Men vi får se vad vi hittar på =)
Nu ska jag lägga mig och titta på första avsnittet i Twin Peaks! Fick hem boxen med ALLA avsnitten idag... så nu har jag minsann att göra :P Varje avsnitt är ca 1 ½ timme... Och det är massa avsnitt... Kulkul =)
Älskar verkligen Introlåten..... Här kommer den!





Ha det bäst!
Kramar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0