Enklaste Äppelpajen

Godkväll godkväll!
Hoppas ni har haft en härlig helg! Jag har antingen gått och blivit förkyld eller bara väldigt allergisk... så svårt att veta vilket det är! Men det ger väl sig... Går det inte över under natten lär de ju va en förkylning. Hoppas inte!!
Imorgon jobbar jag... Vi ska ha brandövning på jobbet... hjälp... hoppas inte jag ska behöva släpa ut folk och så :P Menmen... Kul med brandövning pch sånt... Så är ju alla på jobbet inne! Kul å träffa alla... Imorgon är ju mitt näst sista pass!! =(=( Känns mest sorgligt nu faktiskt!!! Men ska bli skönt också såklart!!
Idag gjorde jag världens enklaste och snabbaste Äppelpaj... Och så gjorde jag vaniljsås me... Himlans gott!
Så här gör man:

Köp hem ett paket Pepparkaksmix (typ Kungsörnens)
Skala och skiva äppel tunt och lägg i en form.
Häll över pepparkaksmix så äpplena täcks
Hyvla över smör
Ställ i ugnen 200 grader i ca 20 min.
Klart!!

Blir riktigt gott! =)


Ha det bäst!
Många kramar


Kommentarer
Hanna

mmmm vad gott med äppelpaj! Får prova detta receptet nån dag :) Puss

2010-08-30 @ 16:32:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0