Fina arbetskamrater

 
 

Igår hade vi möte på jobbet... allt gick bra och många bra saker togs upp... Efter mötet fick jag en supersöt blombukett av mina arbetskamrater och av brukarna... Aww... så gulligt av de!! ♥ Skänker en extra tanke till en av mina arbetskamrater som som ska ha barn 2 veckor efter mig... Hon har blivit inlagd på lasarettet pga ett virus på balansnerven.. Fyamej... :( Krya på dej!!! Så i helgen ska jag in och jobba lite extra... Lördag natt... Men lika bra att passa på och jobba!
Imorgon har vi fullt upp... ska till barnmorskan, till mäklaren, till Johan L som fyllt år och så kommer det någon och ska kolla på vår lägenhet. :) Busybusy! Sen får vi se hur det blir med flytt i helgen.... Stackars älsklingen har skadat sin axel.. :( Inte alls bra i den! Har varit hos doktorn, men det var inget brutet sån tur var!! Han och en kille sprang ihop på innebandyn... blev en rejäl smäll! Uscha! Hoppas han blir bra snart iaf!! =)

Ha det bra och ha en trevlig fredag!
Puss & kram


Kommentarer
Hanna

Vilken fin blomma du fick av ditt jobb!!! :) sånt uppskattas! :) Puss

2010-08-30 @ 16:34:21
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0