Höst?

Hejsan!
Vilket väder det är ikväll! Det verkligen öser ner nu... Burrr.... Innan idag var det ju jättevarmt ute!! Konstigt... Inte lätt att veta vad man ska ta på sig på mornarna!! Tur man inte har så mkt kläder att välja på nu längre kanske ;)
Idag har jag jobbat! Det gick jättebra faktiskt! Riktigt skoj att vara tillbaka -även om det bara är för en kort tid.... Känns vemodigt!! Hoppas bara att jag får komma tillbaka till Smålandsgatan efter mammaledigheten... Vågar inte hoppas allt för mycket... Men samtidigt så brukar ju allt ordna sig! :)
Imorgon jobbar jag 8-14... Skönt att sluta så tidigt! Hela eftermiddagen ledig =) På onsdag har vi möte på jobbet... Funderar på om jag ska baka nåt smarrigt och bjuda på... Hmmm... Men vad skulle det vara? :S
På torsdag jobbar jag 8-15 och på fredag är jag ledig... Då ska vi till Barnmorskan igen för de vanliga kontrollerna... Så roligt! Älskar att höra bebis hjärtljud!

Nu ska vi ut med selma mellan skurarna!
Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Oh du som e så duktig på att baka =) Du kommer säkert hitta på nåt smarrigt :) Synd att det är sånt väder ute annars kunde du ju gått ut och plockat massa björnbär nu och gjort en paj av det... vi har massa björnbär nu såå gott och ja nu är det äntligen höst! Hoppas den går fort ;) Puss

2010-08-24 @ 10:02:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0