Loppis

Hejsan!

Idag har Peter & jag stått på loppis i Brunnsparken... Det var riktigt kul faktiskt! :P Fick en hel del grejer sålda... Skoj! Var ju mest "skräp" ... sånt som vi ändå inte använder... så då kan man ju lika gärna sälja det som att slänga :) Kul om nån annan kan få nytta av grejerna :P Men shit va trött jag är nu... Naturligtvis kunde jag inte somna igårkväll... Somnade inte förren vid halv 3 tiden inatt... allt blev så fel igår! Började få migrän på eftermiddagen så jag fick gå och lägga mig och sova en stund... Och då kunde jag ju såklart inte somna sen... Och idag ringde klockan 5.30.... Uhhh har nog inte gått upp så tidigt sen jag gick på gymnasiet :P Men Peter åkte ut själv först så fick jag sova till 9 iaf :) sen åkte jag ut och så var vi där till kl 14.30 typ =)

Nu måste jag ta och lägga mig... Imorgon börjar jobbet igen! Ska faktiskt bli kul att träffa alla igen! =)
Ha det bäst!
Puss å kram!


Kommentarer
Hanna

Vad roligt att stå på loppis! Och tur med vädret hade ni väl me? Fast lite väl kvavt kanske?

Hoppas du får en bra dag på jobbet. Var rädd om magen och höften! PUSSS

2010-08-15 @ 22:29:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0